1. februar 2016

Det er mandag og tid for forrige ukes oppsummering ... Og i går ble jeg ett år eldre



 Bøker jeg leste i forrige uke:

Stoner - John Williams
Irma Dahl (Den dedikerte begravelsesagenten) - Kristine S. Henningsen

Antall leste sider i forrige uke:

578  sider

Bøker som ble anmeldt i forrige uke:

De dødes avtrykk  - Lena Ranehag

Bøker som leses nå:

Farvel til Eddy Bellegueule - Edouard Louis (biografi/voksen)
In the dark - Richard Laymon (horror/voksen)

Planlagte bøker denne uken: 

På lørdag leste jeg ferdig Stoner av John Williams og i går leste jeg ut Irma Dahl (Den dedikerte begravelsesagenten) av Kristine S. Henningsen. Så nå for tiden leser jeg; Farvel til Eddy Bellegueule av Edouard Louis og In the dark av Richard Laymon. Nå er det lenge siden jeg har lest noe på engelsk og horror så det var på tide. Jeg foretrekker personlig å lese på engelsk fremfor norsk fordi jeg mener at engelsk er et rikere språk. Men det er min mening. Når jeg blir ferdig med en av de nevnte skal jeg begynne på Silber (drømmenes første bok) av Kerstin Gier. Har som håp å starte på en bok til, men vi får se hvordan det går.

Det er heller ikke mer sjakk å følge med på for i går ble Tata Steel Chess turneringen ferdig og Magnus Carlsen gikk selvfølgelig av med seieren. Turneringen varte i ca tre uker så det blir uvant å ikke ha mer sjakk foreløpig å se på. Så venter på neste sjakkturnering allerede.

Og i går ble jeg ett år eldre (hater bursdager). Jeg fylte 33 år og har allerede blitt litt grå i håret. Det ble jeg allerede i fjor. Jaja. Jeg får skinne meg en dag, haha. Ellers er det ikke mye som skjer for jeg har ikke verdens mest spennende liv. Det kan jeg skrive under på.

4 kommentarer:

  1. For deg som ikke liker bursdager så er det vel dumt å gratulere med dagen :) Håper du får en fin uke, kos deg In the dark!

    SvarSlett
    Svar
    1. Haha. Som voksen har jeg blitt helt likegyldig til min bursdag. Det er bare mas. Det var mer stas da man var yngre;)
      Men takk for det og jeg får kose meg In the dark. Det er jo i mørket jeg passer og trives aller mest;)

      Slett
  2. Woop woop! Hurra! *fanfare og konfetti*

    Sånn, det får du ta til deg :-D

    Om ikke noe annet kan du i alle fall feire at jeg ble grå da jeg var 13 år yngre enn det du er nå. Du kan også feire at du i mine øyne er rene ungdommen! Hurra, sier jeg jo! :-D

    SvarSlett
    Svar
    1. Psst; jeg hadde bursdag i går altså, ikke i dag, men takk for det:)

      Så feiringen er jeg feridg med for lenge siden. Orker ikke å feire bursdag i flere dager. Det er jo ikke så mye å feire haha:)

      Og takk for ros:) Føler meg alt annet enn ungdommelig, men jeg får late som om jeg er det:) Holde på fasaden:)

      Slett