9. februar 2010

Trodde aldri at denne bloggen skulle få så mange besøkende

70120 besøkende!!!!! Seriøst! Er det sant?! Med tanke på at denne bloggen kun handler om bøker, men interesse for bøker er visst stor for mange. Det er fabelaktig!! Dermed vil jeg takke hver og en av dere som stikker innom (hvem dere nå enn er:) Det setter jeg stor pris på og det holder bloggen gående. Jeg trodde ikke den skulle vare så lenge.



Laget meg en bokblogg på sol en gang før, men den forsvant sporløst i cyberspace. Hver gang jeg skrev adressen kom jeg bare til en blank side. Noe som var synd for at jeg gikk glipp av de bokanmeldelsene (som ikke var særlig mange). Men nå har jeg blitt flinkere å lagre bokanmeldelsene jeg skriver. Jeg fikk meg en liten lærepenge.



Det tok tid før jeg orket å starte opp en ny bokblogg. Tenkte at nei, det orker jeg ikke, men savnet ble for stort og jeg kom tilbake. Nå har jeg hatt denne bloggen (forsøk nummer to), som enda ikke er forsvunnet....vært oppegående siden 18/03/2007  (Hvor ble tiden av?!) Tiden går jaggu meg fort. Fortere enn det jeg er klar over av og til...)



Men dere er grunnen til at jeg holder bloggen i live og at jeg aldri går lei av bøker (bøker gjør hverdagen gladere!). Jeg leser ikke så fort og så forferdelig mye, men så ofte jeg kan. Og prøver så godt jeg kan å legge ut bokanmeldelse jevnlig.



Så jeg takker dere igjen og håper dere fortsetter å stikke innom :-)



Hilsen

-Lesereseren-





 

2 kommentarer:

  1. Anonym11:05

    Det er mange som liker bøker... Å kansje det er flere med meg som tenker slik at det er gøy å lese om andre sine erfaringer med bøker som ikke har noe med at de er kjøpt å betalt av et forlag, eller bare 6 i alle avisene... Som gjør bare boka dårlig etter min mening ;) men ikke hele tiden noen ganger er jeg enig.

    Annlaug/Ulva...

    Du mistet først bildene ikke sant? på den gamle bloggen. Husker det så lenge har jeg lest bloggen din ;)

    SvarSlett
  2. lesereseren00:18

    Det er sant At mange liker bøker og det er jeg glad for. Å lese bøker er en fin hobby. Og jeg er enig med deg at aviser som gir bøker femmere og seksere trenger ikke alltid å ha rett. Alle har forskjellige meninger om hva de leser og jeg har ikke bestandig tro på terningkastene i media. Av og til slår det helt feil for meg. Sånn er det bare. Derfor blir jeg lei av å høre m de samme bøkene i en lang periode som blir rost opp i skyene. Da pleier jeg som regel å vente noen år på å lese dem i stedet for å gjøre det mens alle andre gjør det. Tror jeg ventet i to år etter utgivelsen at jeg leste Da Vinci-Koden for jeg ble skikkelig lei av maset om den og ventet til hysteriet la seg i stedet.

    Ps. Jepp, bildene forsvant og jeg hater det når ting skjærer seg. Jeg vil at ting skal funke som det skal ellers blir jeg skikkelig irritert. Det er mye hyggeligere når ting fungerer:)

    Hilsen
    -Lesereseren-

    SvarSlett