31. august 2015

Det er mandag og tid for forrige ukes oppsummering ...



 Bøker jeg leste i forrige uke:

Djevelens giftering - Vidar Sundstøl
Avslørt - Renée Knight

Antall leste sider i forrige uke:

728  sider

Bøker som ble anmeldt i forrige uke:


 Bøker som leses nå:

Det som ikke vokser, er døende - Jesper Weithz (thriller/voksen)
Hellig ku - David Duchovny (satire,ungdom/voksen)

Planlagte bøker denne uken: 

Jeg har kommet så vidt i gang med Det som ikke vokser, er døende av Jesper Weithz, og natt til søndag begynte jeg på Hellig ku av David Duchovny (mest kjent som Agent Mulder fra verdens beste tv- serie, The X - Files :), som viser seg å være en svært spesiell bok så langt og det er også meningen. Rart å se ting fra en kus perspektiv ... Men dette er en satire og det må man lese en gang i blant ...

Regner med jeg blir ferdig med begge disse bøkene i løpet av uka siden begge bøkene er relativt korte. Når jeg blir ferdig med en av disse skal jeg begynne på Kims lek (en diktator, et splittet land og en forsvinningssak i Sørkedalen) av Sun Heidi Sæbø. 

"Rekker" nok kanskje å begynne på en bok til før uka er omme. Vi får se.

Og jeg har sikkert fått lest enda mer i forrige uke hvis det ikke hadde vært for sjakkturneringen som blir sendt på tv fra St. Louis. Det er bare noe jeg må se. Sjakk er så og si den eneste sporten jeg "aksepterer" og som går an å se på ...

I morgen kommer et innlegg om månedens bokanbefaling siden det da er første dag i en ny måned. Så følg med:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar