6. mai 2015

Hvordan lese fortere (en video jeg fant på YouTube med sarkastiske tips)

Kom over denne festlige videoen i dag. Noen dager bare søker jeg på tilfeldige ting på nettet av ren kjedsomhet og kom over denne gamle karen som tipser om hvordan vi skal lese fortere på en sarkastisk og festlig måte:)





PS: Vil bare gjøre dere oppmerksom på (og forsikre dere) om at jeg ikke følger noen av disse rådene fra videoen altså, bare så det er sagt. Jeg leser alle bøkene jeg leser fra start til slutt og det får ta den tiden det tar. Av og til bruker jeg to-tre dager på en bok og av og til to uker. Kommer an på hvor underholdende boka jeg leser er. En bok får bare ta den tiden den tar. Sånn er det med den saken.

Syns bare videoen var litt underholdende. Det er jo ingen hemmelighet at jeg elsker sarkasme. Er jo veldig sarkastisk selv til tider.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar