26. september 2014

Helgelektyre(61)

Siste helg i september og det er endelig høst. Godt er det. Oktober står snart for tur, og det er min favorittmåned; mørke kvelder, ruskevær og fargerik natur. Da er det ordentlig høst!

Så langt denne uka har jeg lest:

Brudekisten - Unni Lindell

Anmeldelse av denne kommer enten lørdag eller søndag. Har sluttet å love noe, men håper jeg får til å legge ut en anmeldelse av denne i en av de dagene.

Og i helga skal jeg begynne på denne:

Vinterfolket - Jennifer McMahon


Jeg har lest en bok av Jennifer McMahon før. Boka var The girl in the woods og den leste jeg tidligere i år. Den likte jeg ikke noe særlig, men velger å gi den forfatteren en sjanse til likevel ...

Og jeg skal konsentrere meg om disse:

 Barfotdronningen - Ildefonso Falcones

The jungle books - Rudyard Kipling
(Nei, det er ikke flekk på krakken, men riper)

Har ikke kommet så veldig langt i noen av bøkene og hvilke(n) jeg blir ferdig med i løpet av helga får jeg ta som det kommer.

God helg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar