3. februar 2017

Helgelektyre(179)

Every Last One - Anna Quindlen
Dødens øyne - Bari Wood
Necronomicon (The Best Weird Tales of H.P. Lovecraft) - H.P. Lovecraft
11.22.63 - Stephen King

Jeg har ikke skrevet noe siden mandag fordi på tirsdag hadde jeg bursdag og jeg tok meg noen internettfrie dager igjen. Har gjort det ganske ofte i de siste fire-fem årene. Savner ofte tiden da man ikke hadde Internett, for foretrekker det vanlige livet fremfor internettlivet, så da er det godt med et lite avbrekk av og til.

Har ikke lest voldsomt mye heller på de internettfrie dagene. Synes det er greit å gjøre litt andre ting også innimellom, som Nintendo/og Pc-spilling og litt fargelegging. Jeg vil ikke lese hver dag og synes det er kjekt å gjøre litt andre ting også, spesielt kreative ting.

Jeg har lest litt videre i Dødens øyne av Bari Wood og det er alt. Men i helga skal jeg lese litt igjen og da skal jeg komme meg videre i Every Last One av Anna Quindlen, Dødens øyne av Bari Wood, Necronomicon av H.P. Lovecraft og 11.22.63 av Stephen King. Tviler på at jeg kommer til å begynne på nye bøker i helga, muligens femte bok i The Dark Tower serien av Stephen King, som heter Wolves of the Calla. Så vi får se om man begynner på den i helga eller i neste uke.

Og i helga er det endelig Super Bowl og det har jeg sett helt siden ungdomsskolen så det må jeg få med meg. Det har blitt en tradisjon. Så på søndagsnatten er det Super Bowl natt. Det er bare to type sport jeg følger med på og det er sjakk og amerikansk fotball. Alt annet av sport er jeg totalt allergisk mot:)

Har du lest noen av disse bøkene og hva leser du i helga?
God helg.

Ukas låt: Paris - The Chainsmokers ft. Louane



4 kommentarer:

  1. Hei du! Jeg har ikke lest noen av bøkene, men Stephen King-boka er på listen min. Jeg har nesten ikke lest bøker(og derfor ikke blogget noe særlig heller) i det siste. Kan faktisk aldri huske at det har skjedd så lite på lesefronten for min del før. Føles rart, det er akkurat som om all motivasjon er borte. Regner med at det tar seg opp igjen etter hvert. Ønsker deg en riktig god helg, Ina! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei og lenge siden sist:) Hyggelig å se deg igjen her:)

      Har sett at det har vært litt stille på bloggfronten din, så bloggen din har vært et savn for det er en av bloggene jeg leser fast:) Så håper du starter på igjen:)

      Kjenner meg igjen der, for har mistet motivasjonen mange ganger oppgjennom årene, både når det gjelder lesing og blogging uten at det er noen grunn til det. Av og til vil man bare gjøre andre ting og jeg er en person som krever variasjon:) Så det er godt med et lite avbrekk av og til og bare finne på noe annet og så komme tilbake igjen. Så forstår deg godt der. Håper du finner tilbake til motivasjonen igjen:)

      Tusen takk, Inger Johanne og det samme ønskes deg:) Ps: Håper du gir King boka en sjanse:)

      Slett
    2. Takk skal du ha, Ida! Ja, det har vært stille fra meg altfor lenge. Jeg kommer sterkere tilbake. King-boka skal jeg definitivt lese :)

      Slett
    3. Godt å høre:) Skjønner at det er lett å miste motivasjonen en gang i blant og at man har lyst til å gjøre andre ting. Det forstår jeg godt. Fint at du kommer tilbake med flere blogginnlegg. Jeg gleder meg:) Spent på hvordan du vil like King boka:)

      Slett