24. desember 2015

God jul fra I Bokhylla

(Bildet hentet fra google).

Det blir nok ingen hvit jul i år heller. I hvert fall ikke i Midt - Norge. Har ikke vært hvit jul her siden 2012. Jeg husker da at snøen kom så tidlig, allerede i begynnelsen av oktober og snøen ble. Husker det bare var noen dager med høst da før snøen kom.

Men snø eller ikke, så blir det jul i år også, likevel. En tradisjon er en tradisjon uansett vær. I jula må jeg se filmene: Home Alone 1 og 2, og The Nightmare Before Christmas. Og ikke minst både Mikkes jul og Donalds jul:) Er vel litt for voksen til disse filmene og juleklippene, men hva gjør vel det?

Jeg er hos foreldrene mine, kom hit i går formiddag og drar vel hjem igjen i morgen (og skal selvfølgelig til foreldrene mine senere i julen også). Å tilbringe julen med mine nærmeste er alltid hyggelig:)

Men nok vrøvl fra meg. Vil bare ønske dere god jul og håper at både dere og jeg får lest litt i julen også:)

God jul,
hilsen Ina.
Dette er den eneste julelåta jeg liker: 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar