26. juni 2015

Helgelektyre(98)

Jeg skal selvfølgelig lese i helga også og da skal jeg konsentrere meg om disse bøkene:

Kjære søster - Rosamund Lupton
Silo - Hugh Howey
Uro - Jesper Stein

Kjære søster har jeg lest i en stund nå for den må jeg innrømme at den går det tregt med. Grunnen? Jeg liker ikke bøker med graviditet i fokus. Det er kjedelig å lese om og masete. Så boka er ikke helt for meg, men som vanlig så avbryter jeg ikke bøker så jeg får bare holde ut og lese den ferdig. Og jeg har kommet godt i gang med Silo og det er for tidlig å si om jeg liker boka eller ikke. Foreløpig har det vært mer informasjon enn handling i boka. Boka er på 525 sider så da må man regne med litt detaljer. Og når jeg blir ferdig med en av disse bøkene skal jeg begynne på Uro. Så her er det litt forskjellige lesestoff, og jeg har som mål å bli ferdig med både Kjære søster og Silo i løpet av helga, men vi får se.

Og ikke er det noe mer å se på tv heller for Norway Chess er nå over og det er synd at Magnus Carlsen gjorde det så dårlig på denne turneringen, men, men, shit happens. Så det er dessverre ikke mer sjakk å se på om ettermiddagene lenger. Liker ikke Sommeråpent og andre sommerprogrammer fordi det synes jeg er kjedelig og jeg kommer aldri til å bli noen sommermenneske, så slike programmer styrer jeg unna så det er ikke noe mer å se på tv lenger. Det er rene agurktiden, og Netflix vil jeg ikke ha. Da bruker jeg blu-ray spilleren istedet. Er gammeldags sådan ...
God helg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar