23. februar 2024

Helgelektyre(631)

Inneholder eksemplarer fra forlag, mot en ærlig anmeldelse 
A Time to Kill av John Grisham, En magisk verden av Melpomeni Chatzipanagiotou, og En verden av verdener av Kerby Rosanes, er fra egen boksamling
 
 


 
Funnet - Harlan Coben

Min egen stemme - Britney Spears

A Time to Kill - John Grisham


I uke 8 har jeg ikke lest ut en eneste bok, men jeg jobber med saken.👿

 

I helga blir det å lese videre i disse bøkene:


Funnet av Harlan Coben. ThrIiller utgitt på norsk i 2023.

Oppfølgeren til Gutten fra skogen og den andre boka i Wilde serien. Wilde vokste opp de første årene i skogen uten navn, alder eller familie. Han vet bare sånn omtrent hvor gammel han er. Likevel har han klart seg bra, og har mennesker i livet som han bryr seg om. Han har tatt en DNA test og tror han kan ha funnet faren sin. Mer enn det vet jeg ikke da jeg ikke har kommet særlig langt i boka.


Min egen stemme av Britney Spears. Biografi utgitt på norsk i 2023.

De fleste kjenner vel til historien om Britney Spears som var en slags "fange" i musikkbransjen og av sin egen far. I boka forteller hun både om barndommen, hvordan det var å vokse opp i familien hennes, hvordan hun ble kjent, om forskjellige relasjoner, mammarollen og går dypere i noen kjente overskrifter som har preget livet hennes. I stedet for å vite ting gjennom media, får man denne gang se ting fra hennes perspektiv.


A Time to Kill av John Grisham. Advokatthriller utgitt i 1989.

En bok som jeg ennå ikke har åpnet opp. Skulle egentlig begynne på den tirsdag i forrige uke ... Er ikke helt fan av boka jeg har. Jeg liker pocketbøker, men det er en sånn stiv pocketbok som man må bryte opp for å kunne lese i den, og det blir noe anstrengende å holde sidene oppe. Men skal ta meg sammen i helga, og komme i gang siden jeg liker John Grisham. Har også i mellomtiden vært fanget i andre bøker. Så derfor kan jeg ikke si noe om boka, da jeg gjerne vil bli kjent med bøkene først. Vet bare at dette er en slags bok om hevn. 


Siden sist helg har jeg fargelagt dette:

 


Motivet er fra denne boka:

 
Enchanted Earth - Melpomeni Chatzipanagiotou. (Jeg har den norske utgaven som heter En magisk verden)




 
En verden av verdener - Kerby Rosanes

God helg.


Ukas låt: The Howling - Within Temptation



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar