17. november 2018

Julehefter 2018

Jula nærmer seg med stormskritt. Det jeg liker med jula er julehefter, julesnop og julebrus.

Tiden er snart inne for å lese julehefter og det er et fint lite avbrekk fra bøkene. Jeg liker bøker, selvfølgelig, men av og til er det fint med litt andre ting innimellom, som med alt annet.

Før i tiden ameldte jeg et og et hefte hver for seg, men det går for tregt, synes jeg, og da får jeg heller ikke anmeldt alle, noe som gir meg dårlig samvittighet. Så denne gang har jeg tenkt å skrive litt kortere anmeldelser for å få med så mange julehefter som mulig før jul. Være mer ajour for jeg har fremdeles bøker jeg leser ved siden av som jeg også vil skrive om, så skal prøve å fordele dette på best mulig måte.

Det er noe kos med julehefter for det var alltid noe man måtte få med seg da man var liten også. Det blir man nostalgisk av, og i denne bunken er det med for det mest kjente og kjære karakterer. Det er bare hyggelig.

Fikk denne bunken med julehefter av Egmont i går. Tusen takk. Setter stor pris på det. Skulle nesten til å si god jul, men litt vel tidlig ... 😊


Beklager for uklart bilde og at det ikke ble nærbilde av heftene, men ville bare vise hvor stor årets samling er i år også. Noe som er et godt tegn. Synes at julehefter er en fin tradisjon.

2 kommentarer:

  1. Jeg også, Kjøper alle de erketradisjonelle juleheftene hvert eneste år. Det er nesten blitt en bitte liten tvangshandling, da jeg synes julen blir fattigere hvis jeg ikke har dem i hyllen

    SvarSlett
    Svar
    1. Så morsomt. =) Jeg også, føler meg nesten naken uten julehefter i jula, for det har sin sjarm og ikke glem nostalgien. =) Kos deg!

      Slett