19. januar 2018

Helgelektyre(228)


There's Someone Inside Your House - Stephanie Perkins
4 3 2 1 - Paul Auster
Bruden som forsvant - Mary Higgins Clark & Alafair Burke


 Stillhouse Lake - Rachel Caine

Forrige tirsdag ble jeg ferdig med Stillhouse Lake av Rachel Caine. Den var helt ok, hverken mer eller mindre. Den har fått mange delte meninger og det gjør meg nysgjerrig. Bøker som kun får ros gjør meg alltid skeptisk, og bruker da som regel å vente med og lese dem til hysteriet  har lagt seg. Så jeg har alltid vært mer nysgjerrig på bøker med delte meninger. Samme dag begynte jeg på en ny bok og det er There's Someone Inside Your House av Stephanie Perkins. Vet ikke hva det er med meg og titler egentlig. Det er det jeg går mest etter når det gjelder bøker. Så noen titler gjør meg ekstra nysgjerrig. Sånn er det bare.

I forrige uke begynte jeg å lese 4 3 2 1 av Paul Auster og den trenger jeg mer tid på da den er på nesten 900 sider, men er et godt stykke på vei. Hva jeg synes om den ennå er likevel for tidlig å si. Hvis jeg blir ferdig med en av disse bøkene i helga, mest sannsynligvisThere's Someone Inside Your House, skal jeg begynne å lese Bruden som forsvant av Mary Higgins Clark og Alafair Burke. Mary Higgins Clark fylte 90 i desember på julaften og skriver ennå. Det er imponerende. Hun er ingen favorittforfatter, men bøkene hennes er en av mine guilty pleasures eller når man vil ha kosekrim. Alafair Burke har jeg dessverre ikke hørt om tidligere.

Flere bøker tviler jeg på at det blir i helga da jeg har mer enn nok med bøkene jeg har valgt.

I det siste har jeg sett på sjakk. Denne gang Tata Steel Chess turneringen som begynte forrige lørdag og som fortsetter frem til 28.januar. Det skal jeg selvfølgelig følge videre med på.

 Bildet hentet fra google.

De fleste liker fotball og skisport, mens jeg liker sjakk og amerikansk fotball. Man har sine interesser. 😊

Jeg har også fargelagt som vanlig, noe jeg stort sett gjør hver dag. Jeg ble ferdig med ett bilde, og nesten ferdig med et annet et og skal begynne på et nytt i løpet av helga.

Et motiv som ble ferdig tidligere i uka:
























Og nesten ferdig med et annet et. Mangler litt ...

























Dette er neste motiv jeg har valgt å fargelegge:

























Fargeleggingsboka jeg fargelegger i nå for tiden har dessverre ingen tittel og heller ikke navn på illustratør.

God helg.

Ukas låt: Kill Mode - Charlie Clouser (fra filmen Death Sentence)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar