3. desember 2017

En hyggelig gjentagelse

I fjor for første gang fikk jeg plutselig en uventet pakke som inneholdt julehefter, noe som var veldig hyggelig, og heldigvis fikk jeg en pakke med julehefter i år også. Jeg har dessverre ikke lest så mye tegneserier i år, så kanskje dette er boosten jeg trenger for å bli inspirert til og lese flere tegneserier. Jeg har jo lest litt tegneserier i år, da, siden jeg abonnerer på Donald. 😊 Han har vært en fast følgesvenn oppgjennom årene. Jeg anmeldte noen av juleheftene jeg fikk i fjor og har som håp å få til og anmelde flere i år, så krysser fingrene for det. Har ingen julefølelse ennå, så da er det greit å starte med og lese noen julehefter. Ingen dårlig utganspunkt det. Det eneste heftet som ikke er med på bildet er Flåklypa som jeg leser i nå. Glemte selvfølgelig å føye den til da jeg tok bildet. Det er jo typisk meg.


Tusen takk! 💖

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar