28. juli 2017

Helgelektyre(203)


Not Without My Daughter - Betty Mahmoody
Pig Island - Mo Hayder
The Dark Tower 7 (The Dark Tower) - Stephen King

Bjørnstad - Fredrik Backman

Onsdagskvelden leste jeg ut Bjørnstad av Fredrik Backman. Jeg likte den godt selv om den minnet meg på Tv-serien Friday Night Lights, selv om Friday Night Lights og Bjørnstad har helt forskjellige sportsgren i fokus. Samme kveld begynte jeg å lese Not Without My Daughter av Betty Mahmoody. Har sett filmen mange ganger før med Sally Field i hovedrollen (mest kjent fra dramaserien Brothers & Sisters), men aldri lest boka, noe jeg alltid har hatt lyst til.

Jeg leser fremdeles Pig Island av Mo Hayder og blir muligens ferdig med den enten natt til i morgen eller natt til søndag, mest sannsynlig natt til søndag. Jeg har også kommet meg et stykke videre i The Dark Tower av Stephen King som jeg også skal fortsette med. Hvis jeg blir ferdig med enten Pig Island i helga skal jeg begynne på Myrkongens datter av Karen Dionne.

Bildet lånt fra google.

I helga skal jeg utforske Pc-spillet Doom. I det siste halvåret har jeg spilt mye The Sims 4: Vampires og Diablo III, så jeg tenkte det var på tide med noe annet. Jeg bestilte Doom for å prøve en litt annen sjanger, og siden jeg er den horrornerden jeg er, tenkte jeg at Doom ville være utmerket. Det blir spennende å utforske dette spillet. På Nintendo 3DS spiller jeg for tiden Mario Tennis Open, så jeg spiller både brutale og barnevennlige spill. :)



















 Bildet lånt fra google.

Denne uka har jeg også fargelagt og i det siste har jeg jobbet  med dette motivet:



Her har jeg bare brukt fargeblyanter og jeg bruker mange forskjellige type fargeblyanter, men de jeg bruker her heter Artist Quality.

Skal fortsette med dette motivet i helga da jeg ikke er ferdig. Det tar sin tid. Om det blir mest lesing, spilling eller fargelegging i helga er ikke godt å vite. Det blir spennende å se. :)

God helg.

Ukas låt: Seizure of Power - Marilyn Manson



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar