25. november 2016

Helgelektyre(169)

En spesiell type ondskap - James Lilliefors
A Deadly Thaw - Sarah Ward
Necronomicon (The Best Weird Tales of H.P. Lovecraft) 
11.22.63 - Stephen King
(The Dark Tower 4) Wizard and Glass - Stephen King
Mørke hjerter - Hanne Kristin Rohde

Bøkene har ikke forandret seg så forferdelig mye siden sist helg, men det gjør ikke noe, og noe nytt er det. Jeg har kommet videre i En spesiell type ondskap av James Lilliefors, og A Deadly Thaw av Sarah Ward. Har nevnt tidligere at jeg satser på å bli ferdig med dem før uka er over og uka er tross alt ikke over ennå. Skal også komme meg videre i Necronomicon av H.P. Lovecraft. Den leser jeg som det passer seg. Og 22. november begynte jeg på 11.22.63 av Stephen King. Den tar  det nok en stund å bli ferdig med siden den er på over 700 sider, og må bruke ekstra tid på. Det gjør ikke noe for jeg liker mursteiner.

Jeg og Birthe skal i helga begynne på bok fire i The Dark Tower av Stephen King, og bok fire heter Wizard and Glass. Vi har snart kommet halvveis i serien.

Jeg har også begynt på 11.22.63 av Stephen King og i morgen skal jeg begynne på Wizard and Glass av Stephen King. Jeg skal lese to bøker av ham "samtidig". Kan det bli bedre? Han er jo min store forfatterhelt:)

Når jeg blir ferdig med en av de nevnte bøkene skal jeg begynne på Mørke hjerter av Hanne Kristin Rohde. Om det blir i helga eller neste uke, kommer an på.

                                                             (Bildet lånt fra google).

Det har vært lite med anmeldelser fra meg den siste tiden og det er på grunn av at jeg fremdeles har sjakkfeber og det er sjakk som er greia. Jeg ser alt av sjakkturnerninger som går på TV og hva er vel bedre enn sjakk VM? Det er ikke bestandig VGTV sender sjakkturneringer og da er det som regel en av NRK kanalene som sender det eller TV2 Sportskanalen. Jeg ser på der sjakk sendes, men sjakkturneringer blir ekstra mer givende å se på de gangene VGTV sender det, fordi panelet der gjør det mer underholdende. Er ikke så glad i sport ellers, men sjakk og amerikansk fotball går an:) Og det blir anmeldelser etter hvert. Jeg bare tar det som det kommer. Mye enklere sådan.

Ukas låt: Young Hearts - Strange Talk



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar