10. oktober 2014

Helgelektyre(63)

Da er det endelig ordentlig høst. Ruskeværet har endelig kommet og trærne har skiftet farge.  Og endelig blir det tidlig mørkt om kveldene også. Her er det et eksempel på en ordentlig høstdag:



Har lest litt hver dag denne uka også, men har blitt ferdig med bare en bok så langt, nemlig denne:

Marmor - Toril Brekke

Anmeldelse av den kommer enten lørdag eller søndag.

Og jeg skal begynne på denne. Må lese litt engelske bøker av og til, og denne boka er med i Halloweenlesing - prosjektet mitt:

The Coldest Girl in Coldtown - Holly Black

Spent på denne og som vanlig kommer jeg ikke til å si hva bøkene handler om og hva jeg syns om dem før i anmeldelsene mine. Litt kjedelig å gjenta meg selv så velger å gjøre det på denne måten.

Og i helga skal jeg lese videre i disse:

 Barfotdronningen - Ildefonso Falcones


The Jungle Books (to bind i en) - Rudyard Kipling

Kommer kanskje til å bli ferdig med Barfotdronningen i løpet av helga. Har ikke mange sider igjen, men vi får se. Og jeg får bare pløye meg videre i The Jungle Books så tror neppe jeg blir ferdig med den i helga. Den tar litt tid og det får bare ta den tiden den tar.


God helg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar