31. oktober 2012

Happy Halloween!

 (Drømmehuset mitt:)

Kanskje litt i seneste laget å ønske dere "Happy Halloween", men bedre sent enn aldri.
Det har vært en hektisk uke, så jeg har ikke hatt så mye energi til overs når det gjelder blogging.
Som regel begynner jeg på jobb klokka 07, men siden jeg ikke har bil foreløpig etter en trafikkulykke og pendler med buss, så begynner jeg klokka 07:30. Og i går og på mandag jobbet jeg overtid fra 07:30-20.30 for det var noe som hastet som skulle leveres ut i dag. Så jeg har ikke orket å logget meg på pc'n en gang de dagene jeg kom hjem fra jobb.

Men ville bare gi et lite livstegn fra meg og håper på å få til en Among the missing omtale en av de nærmeste dagene og bli mer produktiv i lesingen.

Ellers vil jeg ønske dere Happy Halloween, enten om dere er fan av denne dagen eller ikke:)

Ha en skremmende aften!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar