20. juli 2018

Helgelektyre(254)


The Good Daughter - Karin Slaughter
Iris & Ruby - Rosie Thomas
Frankenstein - Mary Shelley

Litt sent ute med helgelektyreinnlegget, men har ikke hatt anledning tidligere i dag. Bedre sent enn aldri. 😊

Eye Candy - R.L. Stine

Natt til fredag leste jeg ut Eye Candy av R.L. Stine. R.L. Stine er en av mine favorittforfattere, men synes ikke at denne er en av hans beste, dessverre. Det ble for flatt og forutsigbart.

Orket ikke å begynne på en ny bok, så jeg skal begynne på en ny bok i natt istedet og det blir;  Iris & Ruby av Rosie Thomas. Vet ikke helt om det er min type roman. Vi får se.

Jeg skal fortsette med The Good Daughter av Karin Slaughter, som jeg begynte å lese sent på søndagskvelden, etter å ha lest ferdig Likblomsten av Anne Mette Hancock.

Jeg leser også videre i Frankenstein av Mary Shelley som jeg leser med en annen bokblogger, og liker den veldig godt så langt.

Hvis jeg blir ferdig med en av de nevnte bøkene, usikker på hvilken, skal jeg begynne på denne boka: Satan's Hollow av Joe Brusha, som er en tegneseriebok for voksne. Det er ikke ofte jeg leser tegneseriebøker, men liker å lese noen nå og da.

Så det er da mine planer for helga. Ikke veldig interessant. Ved siden av gamer jeg jo en del og fargelegger. Jeg spiller for tiden myeThe Sims 3: Overnaturlig, og jeg fargelegger en hel del, selvfølgelig.

Jeg er fremdeles ikke ferdig med dette enhjørningsmotivet, men det nærmer seg ... Har ikke mye igen. Mangler å fylle inn noen felt og litt mer skyggelegging.

 Motivet er fra denne boka:

 Mythomorphia - Kerby Rosanes

Ellers er jeg lettet over at Fotball VM er over. Man ble lei av å høre om det både på Tv'n, radioen og komme over det på nettavisene. For tiden ser jeg Monsen minutt for minutt. Jeg har sett alle minutt for minutt programmene oppgjennom årene, og synes det er et morsomt og sært konsept. Det er stort sett bare da jeg ser på NRK og når det er sjakk. 😊

God helg.

Ukas låt: Shadowboxer - Good Charlotte



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar