22. august 2016

Det er mandag og tid for forrige ukes oppsummering ...


 Bøker jeg leste i forrige uke:

Hviskeren - Karin Fossum

Antall leste sider i forrige uke:

377 sider

Bøker som ble anmeldt i forrige uke:

 
Bøker som leses nå:

The Stepford Wives - Ira Levin (horror, thriller/voksen)
The Crossroads - Niccolò Ammaniti (thriller, roman/voksen)
The Drawing of the Three (The Dark Tower, #2) - Stephen King

Planlagte bøker denne uken:

The Stepford Wives - Ira Levin (horror, thriller/voksen)
The Crossroads - Niccolò Ammaniti (thriller, roman/voksen)
Syndenes forlatelse - John Hart (thriller, suspense/voksen)

Forrige lørdag ble jeg ferdig med Hviskeren av Karin Fossum. En god bok, men ikke en av hennes beste. Djevelen holder lyset og Elskede Poona er fremdeles de beste fra Konrad Sejer serien. Uansett så var det koselig å lese en bok med Konrad Sejer igjen. Altfor lenge siden sist. Synes han er en god og lun etterforsker. Samme dag som jeg ble ferdig med Hviskeren, begynte jeg på The Stepford Wives av Ira Levin. Jeg vet ikke hva det er med meg og horror, men noe er det. Det er en sjanger jeg er oppvokst med, både gjennom bøker og filmer. Påstår ikke at alt innen den sjangeren er bra, men noe, og underholdende er det.

Jeg skal også lese videre i The Crossroads av Niccolò Ammaniti, og The Drawing of the Three som er bok to i The Dark Tower serien av Stephen King.

Leste bare en bok i forrige uke. Vet det er for dårlig, men leseinnsatsen er ikke like bra hver uke. Leser hver dag, selvfølgelig, men orker ikke å lese fra morgen til kveld. Må ha litt avbrekk og variasjon i det man gjør også.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar