12. oktober 2015

Det er mandag og tid for forrige ukes oppsummering ...



 Bøker jeg leste i forrige uke:

Guder & monstre - Laini Taylor
Forbannet - Tonje Tornes

Antall leste sider i forrige uke:

579 sider

Bøker som ble anmeldt i forrige uke:

Menneskebarnet - M.R. Carey

 Bøker som leses nå:

Akademimordene -Martin Olczak
Say her name - James Dawson

Planlagte bøker denne uken: 

I forrige uke ble jeg endelig ferdig med Guder & monstre som jeg brukte noen uker på å bli ferdig med fordi den fengslet rett og slett ikke. Guder & monstre er siste bok i Ønskemesterens datter trilogien. Jeg likte den første boka så godt, så det er litt surt at trilogien ikke fikk en bra nok avslutning. Men slikt skjer ...

Natt til søndag ble jeg ferdig med Forbannet og begynte på Say her name av James Dawson. Say her name er en av skrekkbøkene jeg har planlagt å lese i oktober og Say her name er en skrekkbok for ungdom som er basert på Bloody Mary vandrehistorien.

Når jeg blir ferdig med en av disse bøkene skal jeg begynne på Evna av Siri Pettersen som er siste bok i Ravneringene trilogien. Den blir lansert senere i oktober. Tror det var den 21? Correct me if I'm wrong ...

Håper å få begynt på en  bok til før uka er omme, men vi får se. Tar det som det kommer.

Ellers beklager jeg for at jeg ikke anmeldte så mange bøker i forrige uke. men skal ta meg sammen denne uka og være effektiv igjen. Kan fremdeles ikke tro at NRKbok godkjente anmeldelsen min som jeg fikk i oppdrag for dem å skrive om Menneskebarnet. Jeg fikk bare fire - fem dager å gjøre oppdraget på. Jeg satt opp dag og natt for å lese boka og så skrive om den. Var veldig misfornøyd med anmeldelsen jeg leverte, men utrolig nok ble det godkjent. Savner virkelig å gjøre slike oppdrag allerede. Det var spennende og lærerikt, og det var godt å jobbe under press igjen. Det er da jeg fungerer best. Så håper jeg får en slik anledning igjen.

2 kommentarer:

  1. Mangler selv å lese "Guder og Monstre", men jeg håper jeg liker den! Synes serien har vært så lovende så langt :D
    - Siri

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg likte Ønskemesterens datter trilogien jeg også og synes det er en av de bedre urban fantasy trilogiene jeg har lest, men siste bok var så fryktelig tam i forhold til de to andre bøkene, og den første boka var selvfølgelig best:) Er spent på din mening:)

      Slett