13. mars 2015

Helgelektyre(85)

Som i forrige måned er det nå fredag den 13 igjen.

Helgelektyren er nesten det samme som helgelektyren fra forrige helg for jeg har ikke lest stort denne uka.


I morgen (fredag) skal jeg begynne på min nye stuelektyre som er Glassbarna av Kristina Ohlsson. Jeg ble ferdig med Sju dager i september av Jørgen Gunnerud torsdag kveld og jeg orket ikke å begynne på Glassbarna rett etterpå. Og jeg skal lese videre i Rebecca av Daphne du Maurier. Jeg har kommet et godt stykke i den, så den kommer jeg garantert til å bli ferdig med i helga. Og nå er det lenge siden jeg har åpnet Good omens boka av nylig avdøde Terry Pratchett som skrev den i samarbeid med Neil Gaiman. Sliter litt med boka for den frister ikke voldsomt, men får ta meg sammen og tvinge meg til å lese videre i den for jeg avbryter som kjent ikke bøker uansett om de fenger eller ikke.

Og når jeg blir ferdig med en av de nevnte bøkene før helga tar slutt, skal jeg begynne på denne:

Hei, jeg heter Lars ... (en alkoholikers dobbeltliv) - Lars Kittilsen

Det er disse bøkene jeg skal konsentrere meg om i helga.
Har du lest noen av disse og hva leser du i helga?

God helg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar