4. juli 2014

Helgelektyre(50)



 Den usynlige vokteren - Dolores Redondo
Du forsvinner - Christian Jungersen
Mapuche - Caryl Férey
The ocean at the end of the lane - Neil Gaiman

Så langt i uka har jeg ikke fullført en eneste bok selv om jeg har lest mye hver dag. Men tipper jeg blir ferdig med Den usynlige vokteren i løpet av fredagen for jeg har ikke mange sidene igjen. Og jeg blir nok ferdig med Du forsvinner av Christian Jungersen før helga er over. Har kommet godt i gang med den. Har også lyst til å bli ferdig med en tredje bok, men vet ikke hvilken eller om jeg blir det. Tar det som kommer.

Ellers har det vært en skikkelig regnværsdag og håper det fortsetter sånn. Vil heller ha lang høst istedet for sommer. Høsten er jo den beste årstiden.

Hva skal dere lese i helga?

God helg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar