26. november 2018

Det er mandag og tid for forrige ukes oppsummering ...


  Bøker jeg leste i forrige uke:

* Everything Under - Daisy Johnson
* Unge muslimske stemmer (Om tro og ekstremisme) - forskjellige forfattere

  Antall leste sider i forrige uke:

388 sider

Bøker som ble anmeldt i forrige uke:


Den gåtefulle Oberon Qvist - Knut Nærum
* Trick or Treat - Jackson Sharp
  
  Planlagte bøker denne uken:

* Den gåtefulle Oberon Qvist - Knut Nærum
* Trick or Treat - Jackson Sharp
* The After Wife - Cass Hunter
  * Husdyret - Camilla Grebe

Sliter ennå litt med dårlig leselyst av en eller annen grunn, men jeg leser hver dag. Jeg prøver i hvert fall.

 Den første boka jeg leste ut i forrige uke var Everything Under av Daisy Johnson. Den leste jeg sammen med en annen bokblogger. Hun ble ferdig med den før meg, og det ga meg inspirasjon til å ta meg sammen og bli ferdig med boka jeg også. Hun likte den bedre enn meg. Jeg ble dessverre ikke begeistret, men synes at delte meninger er spennende. Anmeldelse kommer en dag det passer for oss begge å skrive den, så det kommer etter hvert. Everything Under leste jeg ut forrige tirsdag.

Unge muslimske stemmer (Om tro og ekstremisme) leste jeg ut forrige lørdag, og den var veldig interessant, og er bidratt av mange forskjellige forfattere. Skal prøve å få til en anmeldelse av den i nærmeste fremtid. Det er mange bøker å holde styr på. Derfor tar det litt tid av og til. Det tar litt tid å skrive også. 😊

  Forrige lørdag begynte jeg å lese Den gåtefulle Oberon Qvist av Knut Nærum som er en oppfølger til Døde Døde menn går på ski, De dødes båt, og Voodoo på Vestkanten. Jeg har lest alle, bortsett fra den sistnevnte. Men har lyst til å få tak i den. Ikke fordi disse bøkene er favoritter, men liker humoren og Knut Nærums skrivestil.

Jeg leser også videre iTrick or Treat som er veldig mørk og brutal, så den er ikke kjedelig. Det går bare litt tregt da jeg leser litt tregere på engelsk. 

Hvis leseflyten kommer tilbake snikende, håper jeg å få begynne på to nye bøker før uka er over, og da blir det;The After Wife av Cass Hunter og Husdyret av Camilly Grebe, som jeg har hatt liggende hos meg en stund.

Ellers følger jeg med på siste innspurt av VM i sjakk. De siste partiene er i dag og på onsdag. I morgen er det hviledag, og er spent på om de kommer ut av remisbobla eller ikke til slutt.♞

Det ble ikke noen bokanmeldelser i forrige uke, bare julehefteanmeldelser. Men fortvil ikke. Det kommer ikke bare til å dreie seg om julehefter fremover, for skal ikke glemme bøkene helt. Jeg lover. Det kommer til å bli en blanding. 😊

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar