12. juni 2017

Det er mandag og tid for forrige ukes oppsummering ...


  Bøker jeg leste i forrige uke:

Avgrunnsblikk - Jørgen Brekke
Her Every Fear - Peter Swanson
Tinderella - Heidi Nathalie Hovland 

Antall leste sider i forrige uke:

542 sider

Bøker som ble anmeldt i forrige uke:

Ingen. Jeg ville heller lese istedet for å skrive mye. Sånn er det av og til.

Bøker som leses nå:

Løpegutten - Gabriella Ullberg Westin
The Bone Collector - Jeffery Deaver
* The Dark Tower 7 (The Dark Tower) - Stephen King

Planlagte bøker denne uken:

Løpegutten - Gabriella Ullberg Westin
The Bone Collector - Jeffery Deaver
* The Dark Tower 7 (The Dark Tower) - Stephen King
* Historier jeg bare forteller mine venner - Rob Lowe

Natt til onsdag leste jeg ut Avgrunnsblikk av Jørgen Brekke. Samme natt begynte jeg å lese Tinderella av Heidi Nathalie Hovland. Den leste jeg så ut i natt til søndag. Forrige torsdag leste jeg ut Her Every Fear av Peter Swanson, og senere samme kveld begynte jeg på Løpegutten av Gabriella Ullberg Westin, som jeg skal fortsette med. Samme natt som jeg ble ferdig med Tinderella, begynte jeg på boka; The Bone Collector av Jeffery Deaver. Har alltid hatt lyst til å lese noe av ham, siden jeg vet at bøkene hans er mørke og dystre. Vet ikke hva det er med meg og mørke, dystre bøker og filmer, men noe er det. Det er fascinerende, synes jeg.

Når og hvis jeg blir ferdig med Løpegutten ellerThe Bone Collector i løpet av uka skal jeg begynne å lese Historier jeg bare forteller mine venner av Rob Lowe. Jeg skal også fortsette å lese iThe Dark Tower av Stephen King. Om det blir flere bøker før uka er over, tar jeg som det kommer.

I mellomtiden skal jeg følge videre med på Norway Chess som varer til 17. juni. I år er det dessverre ikke sjakk i VM, så godt vi har Norway Chess:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar