3. oktober 2016

Det er mandag og tid for forrige ukes oppsummering ...


 Bøker jeg leste i forrige uke:

Helter Skelter: The True Story of the Manson Murders - Vincent Bugliosi with Curt Gentry
(Lunch) Godt forslag, men nei - Børge Lund

Antall leste sider i forrige uke:

 674 sider

Bøker som ble anmeldt i forrige uke:

Steinengler - Kristina Ohlsson

 
Bøker som leses nå:

The Awakening of Sunshine Girl (The Haunting of Sunshine Girl, #2) - Paige McKenzie (horror, fantasy/ungdom)
Verdens lys - James Lee Burke (thriller,mysterie/voksen)
The Waste Lands (The Dark Tower, #3) - Stephen King (western, science fiction, fantasy, horror/voksen)

Planlagte bøker denne uken:

The Awakening of Sunshine Girl (The Haunting of Sunshine Girl, #2) - Paige McKenzie (horror, fantasy/ungdom)
Verdens lys - James Lee Burke (thriller,mysterie/voksen)
The Waste Lands (The Dark Tower, #3) - Stephen King (western, science fiction, fantasy, horror/voksen)
Havboka, eller Kunsten å fange en kjempehai fra en gummibåt på et stort hav gjennom fire årstider - Morten A. Strøksnes (sakprosa/voksen)
(Nemi) Med Grimm og Gru - Lise Myhre (tegneserie, humor/ungdom,voksen)

Fredagskvelden ble jeg ferdig med Helter Skelter: The True Story of the Manson Murders av Vincent Bugliosi with Curt Gentry, og samme kveld begynte jeg på The Awakening of Sunshine Girl av Paige McKenzie som er bok to i The Haunting of Sunshine Girl trilogien. Tredje og siste bok kommer ut vårparten neste år.

Og jeg skal lese videre i Verdens lys av James Lee Burke. Har ikke mye igjen så den blir jeg ferdig med enten i natt eller natt til onsdag. Vi får se. Og jeg skal fortsette med tredje bok i The Dark Tower serien som er The Waste Lands av Stephen King.

I går kveld leste jeg ut Godt forslag, men nei av Børge Lund. Mitt første møte med Lunch tegneserien. Prøver å bli flinkere til å lese tegneserier til tross for at jeg abonnerer på Donald Duck & CO;) Forsøke å oppdatere tegneseriespalten litt oftere for jeg har vært altfor dårlig på oppdatering generelt, så det krever skjerpings:)

Blir nok enten ferdig med The Awakening of Sunshine Girl ellerVerdens lys først og da skal jeg begynne på Havboka, eller Kunsten å fange en kjempehai fra en gummibåt på et stort hav gjennom fire årstider av Morten A. Strøksnes. Hadde tenkt å lese den tidligere, men det er sjeldent at ting går som planlagt, så skjønner ikke hvorfor jeg gidder å planlegge en gang:)

"Mål" for denne uka: Lese ferdig The Awakening of Sunshine Girl ogVerdens lys. Begynne på Havboka og muligens en tegneseriebok før uka er over, så får man se hva man "rekker" og ikke.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar