30. september 2016

Helgelektyre(161)

Helter Skelter: The True Story of the Manson Murders - Vincent Bugliosi with Curt Gentry 
Verdens lys - James Lee Burke
The Waste Lands (The Dark Tower, #3) - Stephen King
Godt forslag, men nei (Lunch) - Børge Lund

Jeg har ikke lest ut en eneste bok så langt denne uka. Forrige bok leste jeg ferdig natt til søndag forrige uke, men jeg leser hver dag altså. Det er bare litt store bøker med kraftige tema for tiden, men er snart ferdig med Helter Skelter.

Jeg skal fortsatt lese Helter Skelter. Har et lite "håp" om å bli ferdig med den i kveld, men vi får se. Og jeg skal lese videre i Verdens lys av James Lee Burke, og The Waste Lands av Stephen King som er bok tre i The Dark Tower serien.

Ved siden av leser jeg Godt forslag, men nei fra Lunch tegneserien av Børge Lund. Man må ha litt tegneserier i livet også.

Så får man se hva man blir ferdig med og ikke. Har ikke voldsomme ambisjoner for tiden. Tar det som det kommer heller.

Ellers har høsten endelig kommet. Det har ikke vært storm, men det begynner endelig å bli ordenlig høstvær likevel. Ja takk til mørketid, kjøligere temperatur, regn og vind. Jeg er sikkert en av de få som liker drittvær. Og i morgen begynner favorittmåneden oktober. I natt regnet det betraktelig og det er sikkert bare jeg som synes det er behagelig å høre på regnet?

Har dere lest noen av disse bøkene og hva leser dere i helga?

Filmer sett siden sist helg:
Unfriended (2014)
Dream House (2011)
Fish Tank (2009)

Ukas låt: Nobody Likes Me av Deuce



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar