21. september 2015

Det er mandag og tid for forrige ukes oppsummering ...



 Bøker jeg leste i forrige uke:

En mørkere himmel - Mari Jungstedt & Ruben Eliassen
Ord på S - Guro Hoftun Gjestad

Antall leste sider i forrige uke:

542 sider

Bøker som ble anmeldt i forrige uke:

Monster - Jørgen Jæger
Apple Tree Yard - Louise Doughty

 Bøker som leses nå:

Guder & monstre - Laini Taylor (urban fantasy/ungdom)
Ubuntu - Jan Sæterli (roman/voksen)

Planlagte bøker denne uken: 

Jeg har planer om å lese ferdig Guder og monstre av Laini Taylor, og Ubuntu av Jan Sæterli. Og når jeg blir ferdig med en av disse, skal jeg begynne på Høytleseren på 06.27-toget av Jean - Paul Didierlaurent. Jeg håper å rekke en bok til før uka er omme, men vi får se.

I forrige uke leste jeg ikke særlig mye fordi jeg var kraftig forkjølet så konsentrasjonen til å lese var ikke på topp, så tiden gikk mest til dataspill og fargelegging, så håper jeg får lest mer denne uka for har jo så mange bøker som venter og som jeg har lyst til å lese. Jeg liker virkelig ikke å ligge etter med ting. Det gir meg bare dårlig samvittighet.

2 kommentarer:

  1. Hei! Jeg vet jeg likte godt de to bøkene du leste ferdig forrige uke. Ser ut som du får en fin uke denne uken også, håper forkjølelsen har sluppet taket, sånn at du slipper å ligge etter :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei, jo takk for det. Forkjølelsen er ikke over ennå, men det verste har så smått sluppet taket. Jeg liker høsten og det er min favorittårstid, men det er visst også en årstid for forkjølelse, men det må man regne med:)

      Håper jeg får lest mer i denne uka og at lesingen får en bedre flyt:)

      Ha en fin uke:)

      Slett