18. juli 2014

Helgelektyre(52)

Så langt denne uka har jeg blitt ferdig med en bok, og det var denne mursteinen:
Truet - John Katzenbach

Den ble jeg ferdig med i natt. Vet at det er En sang fra fortiden som er min nattbok for tiden, men jeg hadde så få sider igjen i Truet at jeg ville lese den ferdig med det samme. Håper å få til en anmeldelse av den på søndag. I morgen blir det vel anmeldelse av Mapuche som jeg leste ferdig i forrige uke.

Og i helga skal jeg konsentrere meg om disse bøkene:

En sang fra fortiden - Katherine Webb
De udøde - Kari Sverdrup

Kommer kanskje til å bli ferdig med En sang fra fortiden i løpet av helga siden jeg er godt i gang, og i dag skal jeg begynne på De udøde. Den kommer jeg også til å bli ferdig med i helga siden den er så kort.

Og senere, muligens på søndag skal jeg begynne med Mørk engel av Laini Taylor. Blir neppe ferdig med den før helga er omme, men jeg skal i hvert fall begynne å lese i den.


Har dere lest noen av disse og hva har dere tenkt å lese i helga?

God helg.

2 kommentarer:

  1. Ja, jeg har lest Mørk Engel :D Er spent på hva meningen din er om den, og gleder meg til å lese omtalen :)

    Jeg skal selvfølgelig fortsette på Narnia-bøkene :D hehe
    - Siri

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er visst mange som har lest Mørk engel etter som jeg har skjønt. Enten er det folk som allerede har lest den på engelsk eller så leste folk den da den kom ut på norsk i 2012. Det er jeg som er treg som vanlig:)

      Og jeg er spent på din omtale av Narnia - bøkene. Selv har jeg bare lest den første. Hvorfor jeg ikke skaffet meg resten og leste dem også er en gåte:)

      Slett