27. juni 2014

Helgelektyre(49)

Jeg har lest ferdig to bøker så langt denne uka. Bøkene jeg har fullført før helga er disse:
Dekke av snø - Jenny Milchman

Denne ble jeg ferdig med for noen minutter siden. Forhåpentligvis kommer det anmeldelse i løpet av helga, så hva boka handler om og hva jeg syns om den, sparer jeg heller til da. (PS: Merket ikke kontrasten av tittlel/omslag ved siden av stemor før etter bilde var tatt. To årstider som flettes inn i hverandre. Det var en tilfeldighet).

En annen bok jeg har fullført var en bok jeg leste ferdig natt til torsdag:

 Det vederstyggelige - Jonathan Holt

Som vanlig velger jeg å spare på mening om boka til anmeldelsen. Hater å gjenta meg selv, og det blir bare kjedelig for dere når jeg gjentar meg selv, så skal spare dere for det.

Bøker jeg skal starte på og bøker som jeg skal lese videre i helga er disse:

Mapuche - Caryl Férey
The ocean  at the end of the lane - Neil Gaiman
Den usynlige vokteren - Dolores Redondo
Du forsvinner - Christian Jungersen

Mange bøker å forholde seg til kanskje, men det er slik jeg liker det. Klarer ikke å holde meg til bare en bok av gangen. Nysgjerrigheten er altfor stor. Kommer jo selvsagt ikke til å bli ferdig med alle disse i helga, men komme meg videre i de fleste og kanskje bli ferdig med en av dem? Vi får se. Tar det som det kommer.


Har noen lest noen av bøkene som jeg har nevnt i dette innlegget? Og hva skal dere lese i helga?

God helg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar