14. januar 2012

Off the shelf (håper jeg gjør det bedre i år).


I fjor deltok jeg også i denne utfordringen, men failet. Så denne gangen velger jeg et lavere nivå i håp om å klare utfordringen. I fjor valgte jeg å lese 50 bøker som jeg har latt stå ulest lenge i hylla, men klarte det ikke. Så i år har jeg tenkt å få lest 30. Kanskje det er mer overkommelig. Jeg har mange flere bøker som er uleste, men så leser jeg en del nye bøker også. Jeg får bare vandre litt mellom gammelt og nytt som jeg pleier å gjøre:) Håper jeg klarer utfordringen denne gang!

PS: Grunnen til at jeg ikke har øverste bildet på høyre sidebar ennå er at jeg må vente til at det blir sent til meg og skal oppdatere det så fort jeg får det. For den bloggen hadde visst noen html problemer slik at jeg ikke får kopiert det ved å klippe og lime. Så jeg får bare vente på det:)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar