2. februar 2011

Bøker jeg leser nå


Fossefall (26) Svarteboka - Jorunn Johansen (liker at serien tar en mørkere vending)


De Utvalgte - Sharon Bolton


Ildbarnet - Stephen King


We need to talk about Kevin - Lionel Shriver


Noen bøker er fra forrige oppdatering holder jeg fremdeles på med. Men som sagt. Jeg er litt mer motivert og får mer fremgang. Det er morsomt med slike challenges å melde seg på. Da har man i det minste et mål å oppnå. Er jo glad i å lese og leser så ofte jeg kan, men av og til så har jeg lett for å bli distrahert av tv, og pc, så det er ikke alltid like lett å lese noe særlig da. Men forskjellige hobbyer/interesser må man jo ha :)

4 kommentarer:

  1. virre50922:36

    har du noen bok og anbefale da??

    SvarSlett
  2. rufsetufsa22:46

    Jeg har mange og her er en "liten" liste.

    De dødes tjern - Bernhard Borge (André Bjerke)
    Døde menn går i land - Bernhard Borge (André Bjerke)
    Hold Tight (Hold Tett) - Harlan Coben
    The Woods (I den skogen) - Harlan Coben
    Skeleton Creek - Patrick Carman
    Det ligger i blodet - Matt Haig
    Legenden om Sleepy Hollow - Washington Irwing
    Kirkegårdsboken - Neil Gaiman
    Bøker av Johan Theorin
    Fuglemannen - Mo Hayder
    Veien - Cormac McCarthy
    Kjedebrev - Hiroshi Ishizaki
    De gales øy - Dennis Lehane
    Ondskapen - Jan Guillou

    Og bøker av Stephen King selvfølgelig! :)

    Her er bare noen av mine mange favoritter. Er litt usikker på hva slags sjanger du liker best. Da er det litt vanskelig å anbefale :)

    SvarSlett
  3. Jeg leser å Fossefall serien, den er veldig bra den:)

    SvarSlett
  4. rufsetufsa23:33

    Hei Elin.
    Er enig i at Fossefall er en bra serie. Den er spennende og fengslende. Man må bare følge med videre for å vite hva som skjer. Lett å bli hekta for å si det sånn :)

    SvarSlett