23. november 2018

Helgelektyre(272)


Unge muslimske stemmer (Om tro og ekstremisme) - forskjellige forfattere
Trick or Treat - Jackson Sharp
Den gåtefulle Oberon Qvist - Knut Nærum

Jeg leser fremdeles Unge muslimske stemmer som jeg har lest i en god stund. Grunnen til det er at det er en pensumaktig bok med mye fakta og informasjon, så vil helst få med meg mest mulig på en grundig måte. Interessant er det også, og det er skrevet at forskjellige bidragsytere.

Natt til mandag begynte jeg å lese en ny bok og valget bleTrick or Treat av Jackson Sharp. Jeg liker den godt så langt, og den er veldig mørk. De som ikke liker voldelige bøker, vil nok ikke like denne ...

Everything Under - Daisy Johnson

På tirsdag ble jeg endelig ferdig med Everything Under av Daisy Johnson som jeg leste sammen med en annen bokblogger. Hun ble ferdig med den før meg. Etter mye sosing tok jeg meg sammen og leste den ut noen dager senere. Hun likte den mye bedre enn meg og jeg likte den ikke i det hele tatt. Likte begynnelsen litt,da, men ble ikke helt fan av språket. Anmeldelse kommer etter hvert det passer å skrive for oss begge.

Jeg regner med at jeg blir ferdig med Unge muslimske stemmer i løpet av helga, da jeg ikke har mye igjen. Da blir neste bok ut Den gåtefulle oberon Qvist av Knut Nærum som har ventet lenge på sin tur. Lenge siden jeg har lest noe av ham nå. Jeg leste både Døde menn går på ski og De dødes båt for en del år siden som var underholdende bøker.

Flere bøker tror jeg neppe at jeg rekker i helga da jeg også leser julehefter ved siden av. Også må man jo få med seg de siste dagene av VM sjakk som varer til førstkommende onsdag. 😊♚ Det har kun vært remis så langt i skrivende stund. Litt morsomt ...

Jeg får også fargelagt litt innimellom. Litt stykkevis og delt. Så er ikke i nærheten av å være ferdig, men jeg liker tidskrevende prosjekter, så jeg har ikke noe i mot det.


 Motivet er fra denne boka:

Den hemmelige hagen - Johanna Basford
God helg.

Ukas låt: Too Late for Sorrow - Dragonland



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar