27. juli 2018

Helgelektyre(255)


Satan's Hollow - Joe Brusha
Iris & Ruby - Rosie Thomas
Andre folks døtre - Amy Gentry

The Good Daughter - Karin Slaughter

Sent i går kveld leste jeg ut The Good Daughter av Karin Slaughter. Det var en murstein på over fem hundre sider, og jeg likte den godt. Var skeptisk til den før jeg begynte å lese den, men glad jeg ga den en sjanse.

Jeg leser videre i Iris & Ruby av Rosie Thomas, så den må jeg bruke en helg til på. Den er også på over fem hundre sider. Jeg er ikke helt fan av kjærlighetsromaner, men leser det av og til og har likt noen, men er ikke noen favorittsjanger. Er det noe jeg absoutt ikke har trua på, så er det kjærligheten. For min del er det bare humbug og kanari. 😈😊

Samme kveld som jeg lest ut The Good Daughter, rakk jeg så vidt å begynne på en ny bok, og det var en tegneseriebok som heter Satan's Hollow av Joe Brusha. Det er kun tegneseriebok for voksne siden den virker veldig mørk. Jeg tror også det er første bok i en serie. Er usikker på om jeg kommer til å lese resten av serien. Det spørs hvor godt jeg liker den første boka.

Jeg kommer nok til å bli ferdig med både Satan's Hollow og Iris & Ruby i helga, og kommer nok til å lese ut Satan's Hollow først siden den er såpass kort. Da skal jeg begynne på thrilleren Andre folks døtre av Amy Gentry, som jeg har hatt en stund, og syntes det var på tide å lese den snart. Siden jeg også rekker å bli ferdig med Iris & Ruby i helga, kommer jeg muligens til å begynne på en ny bok før helga er over og da blir det;Surviving and Thriving with an Invisible Chronic Illness av Ilana Jacqueline.

I denne uka ble jeg endelig ferdig med motivet av en enhjørning. Tror jeg har jobbet med det i fire-fem uker, så det tok sin tid ...




















Jeg trodde jeg skulle holde meg unna glitter denne gang, men klarte ikke å dy meg. Tror ikke det vises så godt på bildet. Vanskelig å ta nærbilde av store motiver.

Motivet er fra denne boka:

Mythomorphia - Kerby Rosanes 

Jeg har også begynt å fargelegge et nytt motiv. Ville ha noe "enklere" denne gang siden det forrige motivet var såpass avansert, og valgte et motiv fra en annen fargeleggingsbok som også er for voksne ... selv om motivet ser litt barnslig ut:





Motivet er fra denne boka:

Boka har dessverre ingen tittel eller navn på illuastratør ...

God helg.

Ukas låt: No One Loves Me & Neither Do I - Them Crooked Vultures



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar