14. august 2017

Det er mandag og tid for forrige ukes oppsummering ...


  Bøker jeg leste i forrige uke:

* Not Without My Daughter - Betty Mahmoody
* Myrkongens datter - Karen Dionne

Antall leste sider i forrige uke:

691 sider

Bøker som ble anmeldt i forrige uke:

Come Closer - Sara Gran
Løpegutten - Gabriella Ullberg Westin

Bøker som leses nå:

* Wes Craven (The Man and His Nightmares) - John Wooley
* Out of the Depths (An Unforgettable WWII Story of Survival, Courage, and the Sinking of the USS Indianapolis) - Edgar Harrell

 Planlagte bøker denne uken:

* Wes Craven (The Man and His Nightmares) - John Wooley
* Out of the Depths (An Unforgettable WWII Story of Survival, Courage, and the Sinking of the USS Indianapolis) - Edgar Harrell 
* Ett skritt for langt - Tina Seskis 
* The Selection - Kiera Cass

Det ble lest litt i forrige uke også. Jeg leste ut Not Without My Daughter av Betty Mahmoody forrige onsdag, og natt til torsdag leste jeg ut, Myrkongens datter av Karen Dionne. Samme dag som jeg leste ut Not Without My Daughter, begynte jeg på biografien Wes Craven (The Man and His Nightmares) av John Wooley, og onsdagsnatta begynte jeg å lese Out of the Depths (An Unforgettable WWII Story of Survival, Courage, and the Sinking of the USS Indianapolis) av Edgar Harrell. To helt forskjellige biografier, men interessant og spennende på hver sin måte.

Tror kanskje jeg blir ferdig med både boka om Wes Creaven og  Edgar Harrell i løpet av uka siden begge bøkene er så korte, og da skal jeg begynne på disse bøkene: Ett skritt for langt av Tina Seskis, og The Selection av Kiera Cass. Så får vi se hva jeg rekker å bli ferdig med eller ikke utover uka.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar