3. juni 2017

Helgelektyre(195)


Her Every Fear - Peter Swanson
Avgrunnsblikk - Jørgen Brekke
The Dark Tower 7 (The Dark Tower) - Stephen King

Helgelektyreinnleggene bruker egentlig å komme på fredager så er litt sent ute denne gang, men bedre sent enn aldri. Prøver å ha innlegg på mandager og fredager som faste innleggsdager, men når jeg skriver anmeldelser og andre bokrelaterte innlegg tar jeg det som det kommer. Blogging ser jeg ikke på som noen førsteprioritet fordi det er bare tidsfordriv, en hobby og ikke noe annet. Det er ikke noe jeg lever og ånder for, så det er ingen krise om helgelektyreinnlegget kommer på en lørdag, selv om jeg foretrekker det på fredager. Så helgelektyreinnlegg blir det i denne helga også.

Bucky F*cking Dent - David Duchovny

Natt til onsdag leste jeg ut Bucky F*cking Dent av David Duchovny. Samme natt begynte jeg å lese Avgrunnsblikk av Jørgen Brekke som jeg skal fortsette med.

 Jeg ser deg - Clare Mackintosh

Forrige onsdag ble jeg ferdig med Jeg ser deg av Clare Mackintosh. Senere den onsdagen begynte jeg å lese Her Every Fear av Peter Swanson. Jeg har aldri lest noe av Jørgen Brekke eller Peter Swanson før, så det blir spennende å utforske forfatterskap jeg ikke har lest noe av tidligere. Jeg skal også fortsette med bok sju i The Dark Tower serien av Stephen King.

Siden jeg allerede har begynt på to bøker tidligere denne uka, så blir det ikke flere bøker i helga enn de jeg skal fortsette med. Man kan ikke gape over for mye enn  det man allerede har begynt på. Jeg liker også å bli ferdig med ting.

God helg.

Ukas låt: Sooner Or Later - Aaron Carter



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar