19. desember 2016

Det er mandag og tid for forrige ukes oppsummering ...


 Bøker jeg leste i forrige uke:

Vetter i nordiske folkesagn og folketro - Jorg Aune & Georg M. Lorentzen

Antall leste sider i forrige uke:

608 sider

Bøker som ble anmeldt i forrige uke:


Bøker som leses nå:

Djevelen i den hvite byen - Erik Larson
*  Venninner til evig tid - Kristin Hannah
* Necronomicon (The Best Weird Tales of H.P. Lovecraft) - H.P. Lovecraft
* 11.22.63 - Stephen King
*  The Dark Tower (4) Wizard and Glass - Stephen King

 Planlagte bøker denne uken:

Djevelen i den hvite byen - Erik Larson
*  Venninner til evig tid - Kristin Hannah
* Necronomicon (The Best Weird Tales of H.P. Lovecraft) - H.P. Lovecraft
* 11.22.63 - Stephen King
*  The Dark Tower (4) Wizard and Glass - Stephen King
*  Den fallende detektiven - Christoffer Carlsson 

Jeg ble ferdig med bare en bok i forrige uke og det skyldes juleforberedelser. Syns det er greit å bli ferdig med ting i stedet for å gjøre alt i siste liten. Så derfor har lesingen den siste uka vært noe stykkevis og delt.

Forrige onsdag leste jeg ut Vetter i nordiske folkesagn og folketro av Jorg Aune & Georg M. Lorentzen. Samme dag begynte jeg på Djevelen i den hvite byen av Erik Larson som jeg skal fortsette med. Jeg skal også fortsette å lese Venninner til evig tid av Kristin Hannah.

Mursteinene Necronomicon av H.P. Lovecraft, 11.22.63 og The Dark Tower 4 Wizard and Glass av Stephen King er jeg innstilt til å bruke litt tid på, men har kommet meg en god del videre i alle tre. Så prøver å lese jevnt i alle bøkene.

Når jeg blir ferdig med en av disse skal jeg begynne på Den fallende detektiven av Christoffer Carlsson.

Julehefter jeg skal lese i denne uka:

Mandag: Stomperud
Tirsdag: Tuss og Troll
Onsdag: Juleroser
Torsdag: Julekrim

Har ikke mange julehefter igjen for har snart kommet meg gjennom hele bunken. Når jeg har lest ferdig de nevnte juleheftene er det bare Hellig jul som er det eneste heftet jeg ikke har lest. Jeg begynte å lese juleheftene den 1.desember og det blir fremdeles anmeldelser av julehefter underveis. Jeg jobber med saken.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar