28. oktober 2016

Helgelektyre(165)



Jeg vet hvor du er - Claire Kendal
Wild (From Lost to Found on the Pacific Crest Trail) - Cheryl Strayed
The Waste Lands (The Dark Tower, #3) - Stephen King
The Women in the Walls - Amy Lukavics

Det nærmer seg Halloween og da er det på tide med ekstra mørk litteratur og kommer til å lese ekstra mørk litteratur etter Halloweentiden også. Høsten er jo rette tiden for det. Onsdagskvelden ble jeg ferdig med Little Girls Lost av J.A. Kerley og i går begynte jeg på Jeg vet hvor du er av Claire Kendal. I natt blir jeg vel ferdig med Wild (From Lost to Found on the Pacific Crest Trail) av Cheryl Strayed og skal prøve å bli ferdig med The Waste Lands av Stephen King som er tredje bok i The Dark Tower serien.

Kommer kanskje til å begynne på The Women in the Walls av Amy Lukavics. Kjøpte meg tre horrorbøker til Halloweentiden og den er en av dem. Det er nesten ingen forlag som gir ut horror sånn generelt. Det er det veldig lite av.

Så i helga skal jeg fortsette å lese i Jeg vet hvor du er av Claire Kendal, bli ferdig med Wild og kanskjeThe Wastelands og begynne påThe Women in the Walls.

Ukas låt: No One's There av Korn



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar