25. januar 2016

Det er mandag og tid for forrige ukes oppsummering ...



 Bøker jeg leste i forrige uke:

Jeg gir deg sola - Jandy Nelson
Søndager med The Supremes - Edward Kelsey Moore

Antall leste sider i forrige uke:

562  sider

Bøker som ble anmeldt i forrige uke:

 Fjellets skygge - Gregory David Roberts 
De fortaptes øy - Melissa de la Cruz

Bøker som leses nå:

Stoner - John Williams (roman/voksen) 
Irma Dahl (Den dedikerte begravelsesagenten) - Kristine S. Henningsen (humor/voksen)

Planlagte bøker denne uken: 

Like før midnatt i går leste jeg endelig ferdig Søndager med The Supremes av Edward Kelsey Moore og den er jeg lettet over å være ferdig med. Så i senere i dag skal jeg begynne på en ny stuelektyre som blir Stoner av John Williams og jeg skal lese videre i Irma Dahl (Den dedikerte begravelsesagenten) av Kristine S. Henningsen.

 Når jeg blir ferdig med en av disse skal jeg lese Farvel til Eddy Bellegueule av Edouard Loui. Håper å få lest en bok til, i hvert fall begynne på en til før uka er omme siden lesingen i forrige uke gikk så trått. Men det gikk så sent med Søndager med The Supremes og bøker som ikke fenger tar lenger tid å lese. Sånn er det bare.

Og dette er siste uka med sjakk når det gjelder Tata Steel Chess turneringen. Men i dag er det fridag så i dag er det ikke sjakk og ikke noe å følge med på, men forhåpentligvis resten av uka. Turneringen varer til 30.januar.

Ellers er det ikke stort som skjer denne uka heller, så kan ikke si at kalenderen min er fyllt opp med avtaler, snarere det motsatte, haha. Jeg får fortsette å kvele dagene som før på en eller annen måte. Jeg er fremdeles ikke i form så da er det sånn. Lange og tomme dager.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar