7. september 2015

Det er mandag og tid for forrige ukes oppsummering ...



 Bøker jeg leste i forrige uke:

Hellig ku - David Duchovny
Det som ikke vokser, er døende - Jesper Weithz

Antall leste sider i forrige uke:

539  sider

Bøker som ble anmeldt i forrige uke:

Ingen i og om med at jeg tok noen internettfrie dager og andre innlegg "kom litt i veien".

 Bøker som leses nå:

Maktspillet (sympatiske teknikker for å bestemme over alt og alle) - Henrik Fexeus ("selvhjelpsbok", humor/voksen)
 Kims lek (En diktator, et splittet land og en forsvinningssak i Sørkedalen) - Sun Heidi Sæbø (dokumentar/voksen)

Planlagte bøker denne uken: 

 I går kveld ble jeg endelig ferdig med Det som ikke vokser, er døende. Tvang meg selv til å bli ferdig med den. Boka var bare på 218 sider, men noen bøker tar lenger tid når den ikke engasjerer.

Og i dag skal jeg begynne på Maktspillet (sympatiske teknikker for å bestemme over alt og alle) og jeg skal fortsette å lese i  Kims lek (En diktator, et splittet land og en forsvinningssak i Sørkedalen).

 Når jeg er ferdig med en av disse skal jeg begynne på En mørkere himmel av Mari Jungstedt og Ruben Eliassen.

Håper også å få lest enda en bok før uka er omme, men hvilken bok det blir er for tidlig å si.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar