10. august 2015

Det er mandag og tid for forrige ukes oppsummering ...



 Bøker jeg leste i forrige uke:

Apple Tree Yard - Louise Doughty
Needful Things - Stephen King

Antall leste sider i forrige uke:

316  sider (Veldig lite med tanke på at jeg leser 5-700 sider pr.uke, som regel ...)

Bøker som ble anmeldt i forrige uke:

Aarons maskin - Sverre Knudsen
Stormesteren - David Klass
  
 Bøker som leses nå:

Skyggene i Sal 31 - Ingvild Sørensen (thriller, fantasy/voksen)
Urban Legends (Strange Stories Behind Modern Myths) (skrekk/voksen) - A.S. Mott 

Planlagte bøker denne uken: 

Litt sent ute med mandagsinnlegget for det har vært søndag for meg i hele dag.

Natt til mandag ble jeg ferdig med Needful Things av Stephen King, så i natt skal jeg begynne på Urban Legends (Strange Stories Behind Modern Myths) av A.S. Mott. Så nattlektyren fremover blir en liten samling med skrekkelige vandrehistorier og det må da være noe for meg som er både interessert i skrekk og vandrehistorier. Håper boka ikke bare består av vandrehistorier jeg har lest og hørt mange ganger før ...

Og jeg skal lese videre i Skyggene i Sal 31 av Ingvild Sørensen. Det er en thriller blandet med litt fantasy for voksne. Den virker veldig ungdomsaktig i begynnelsen, men det er den ikke. Og selv om jeg leser en del ungdomsbøker så er vel overtallet bøker for voksne jeg leser mest. Jeg leser ungdomsbøker av og til for jeg liker å være oppdatert innen litteratur både bøker som ungdom leser og voksne.

Når jeg blir ferdig med en av disse skal jeg begynne på Du er her av Anne Ch. Østby. Mer enn det rekker jeg vel ikke før uka er over. Vi får se.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar