3. oktober 2014

Helgelektyre(62)

Da er det første helg i oktober.

Før helga ble jeg ferdig med denne:

Trollskallen - Alexander Løken

Anmeldelse av den kommer enten på lørdag eller søndag.

Og jeg har kommet i gang med denne:

 En dør på gløtt - Marianne Grung Farsund

Jeg liker egentlig ikke å røpe hvordan jeg liker bøkene jeg leser i før anmeldelsene mine, men kan røpe at jeg er redd denne boka kanskje er litt for chickaktig for meg, men jeg skal lese den likevel.

Og jeg skal fortsette i disse bøkene selv om det går litt trått:

Barfotdronningen - Ildefonso Falcones

En tørr bok som tar litt tid, men det får bare ta den tiden den tar ...

Det samme med denne (to bind i en):

 The Jungle Books - Rudyard Kipling

(Beklager at det er litt rotete i bokhyllene på soverommet, men jeg driver med å organisere dem og er ikke helt ferdig. Liker å ha orden i bøkene).

Og jeg skal jeg begynne med denne før helga er omme:

Marmor - Toril Brekke

Jeg kommer selvfølgelig ikke til å bli ferdig med alle disse bøkene i helga, men håper å bli ferdig med noen.

God helg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar