12. september 2014

Helgelektyre(59)

Har fått lest en del denne uka også. Så langt er jeg ferdig med denne:

Lyden av asfalt - Yngve Kveine

Sterk debutroman. Hva den handler om og hva jeg syns kan dere lese alt om her!

Og i går begynte jeg på denne og jeg er godt i gang allerede:

 Nysgjerrigper - Belinda Bauer

Sykehusthriller. Hva jeg syns om den så langt vil jeg selvfølgelig ikke røpe, men regner med jeg blir ferdig med den i helga for boka er ikke akkurat feit. (Og nei, jeg er ingen sjakkekspert selv om jeg har sjakk her hjemme. Jeg vet bare så vidt reglene).

Og jeg skal lese videre i denne:

 If you find me - Emily Murdoch

Kommer nok til å bli ferdig med denne i natt for har ikke mange sidene igjen (sover jo heller ikke stort. Kan gå tre netter på rad uten å få en blund), og selvfølgelig røper jeg ikke hva jeg syns så langt om denne heller. 

Hva bøkene handler om og hva jeg syns sparer jeg heller til anmeldelsene.

Og når jeg blir ferdig med If you find me. (Blir nok ferdig med den før Nysgjerrigper siden jeg har minst sider igjen i den). Så når jeg er ferdig med If you find me skal jeg begynne på denne mursteinen:

 Barfotdronningen - Ildefonso Falcones (dette navnet får meg til å tenke på tv-serie tittelen; Falcon Crest, haha). 

Fikk tips av noen om denne, og at den inneholder historiske elementer gjorde meg nysgjerrig. Det leser jeg altfor lite av. Og at boka er smellfeit gjør meg ikke noe. Jeg er ikke redd mursteiner, heldigvis.

Om jeg klarer å skvise inn en bok til i løpet av helga eller ikke, gjenstår å se. Tar det som det kommer.

God helg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar