22. august 2014

Helgelektyre(56)

Har fullført en bok denne uka og det var denne:
The graveyard book - Neil Gaiman

Hva boka handler om og hva jeg syns om den kan dere lese alt om her. Bare trykk på linken hvis dere gidder å lese ...

 Øyesten - Jakob Melander

Dette er boka jeg leser på dagtid og jeg har ikke kommet så særlig langt.

Og om natten leser jeg i denne:

Tilbake til Riverton - Kate Morton

Og blir det tid til overs skal jeg begynne på denne:

 Beautiful Creatures - Kami Garcia & Margaret Stohl

God helg.

2 kommentarer:

  1. Jo, jeg har lest en av disse bøkene. Jeg leste vakre skapninger for kanskje 1 sommer tilbake. Jeg syntes den var helt grei, men tenkte å gi de andre bøkene i serien en sjanse. Har hørt at bok nummer 2 er ganske dårlig, men kommer du deg gjennom den vil virkelig serien bli enda bedre etter hvert!

    - Siri

    SvarSlett
    Svar
    1. Håper å få begynt på den i kveld for har ikke mange sider igjen av krimboka Øyesten. Vi får se. Kommer enten til å begynne på den i kveld eller i morgen. Du er ikke den eneste som ikke likte bok to i Beautiful Creatueres - serien. På mine vegne er jeg spent på om jeg liker den første boka eller ikke. Det gjenster å se:)

      Slett