8. august 2014

Helgelektyre(54)

Denne uka var jeg lettet over at det var blitt høst (lei av sommer og kommer aldri til å bli høstmenneske). Og det var fint høstvær denne uka med mye regn og en del torden. (Syns lyden av torden er koselig).

(Herlig! My type of weather!)

Så håper at sommeren snart tar slutt og at ruskeværet kommer tilbake igjen. Høsten er og blir den beste årstiden, i alle fall for meg. Flere som liker høsten?

Så langt denne uka har jeg lest ferdig en bok og den leste jeg ferdig i går kveld. Det var denne:

Skyggen: The world of voodoo - Petrus Dahlin & Lars Johansson

Hva den handler om og hvordan jeg likte den får dere vite mer om i anmeldelsen. Den kommer høyst sannsynlig neste uke. Må anmelde noen andre bøker først som står på listen.

Og i helga skal jeg lese videre i disse bøkene:

Demoner: Besettende djevler og andre onskapsfulle vesen - Asbjørn Dyrendal 
 The graveyard book - Neil Gaiman

Demoner skal jeg begynne på i kveld og The graveyard book skal jeg lese videre i utover helga.

Og nattlektyren er fremdeles denne:

 Støv & stjerneskinn - Laini Taylor


Har du lest noen av disse og hva leser/skal du lese i helga?

God helg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar