8. desember 2018

Helgelektyre(274)


The After Wife - Cass Hunter
Husdyret - Camilla Grebe
The Stranger Diaries - Elly Griffiths

Litt sent ute med helgelektyreinnlegget, men helga er tross alt ikke over ennå.

 Trick or Treat - Jackson Sharp

Trick or Treat leste jeg ut natt til tirsdag og likte den godt. Den er veldig mørk, og er ikke en bok for den som ikke liker voldelige bøker, noe jeg selv ikke har noe i mot. Jeg leser det meste.

Jeg leser samme bok som i forrige helg og det erThe After Wife av Cass Hunter som er en spesiell roman blandet med litt science fiction. Vet ikke helt om det er min type bok ennå, selv om jeg er godt i gang med boka. Det skal ikke være lett å bestemme seg bestandig. Jeg har også kommet godt i gang med Husdyret av Camilly Grebe. Usikker på om jeg blir ferdig med noen av dem i helga. Vi får se.

I morgen skal jeg ta igjen lesing av The Stranger Diaries av Elly Griffiths som jeg leser med en annen bokblogger. Jeg ville komme litt godt i gang med de andre bøkene først, derfor ble den forsømt, så i morgen skal jeg komme meg videre i den for jeg liker stemningen i den så langt. Tror jeg vil like den bedre enn Everything Under av Daisy Johnson som vi leste sammen forrige gang.

Flere bøker tror jeg neppe det blir i helga siden jeg leser fremdeles leser julehefter ved siden av, men har kommet veldig langt i den bunken også, så det er ikke snakk om mye igjen. Prøver å prioritere både bøker og julehefter underveis.

Jeg har også fargelagt denne uka og ble ferdig med dette motivet:



Ble ikke helt fornøyd med trærne, men, men, det skal ikke være lett heller. 😊

Motivet er fra denne boka:

Mythomorphia - Kerby Rosanes

 Neste motiv blir:


 Motivet er fra samme bok og har da prosjekt frem til jul. 😊

God helg.

Ukas låt: You Have Come to the Right Place - Sixx:A.M.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar