27. april 2018

Helgelektyre(242)


En siste løgn - Mary Kubica
Darker Than Night - John Lutz
#Loneliness (The Virus of the Modern Age) - Tony Jeton Selimi



 Lokkedue - Flynn Berry

I går kveld leste jeg ut Lokkedue av Flynn Berry og i dag skal jeg begynne med en ny bok. Det blir; En siste løgn av Mary Kubica. Jeg har ikke lest noe av henne før.

Jeg skal fortsette å lese Darker Than Night av John Lutz som jeg har kommet et godt stykke inn i. Den er på over 500 sider, men den er veldig lettlest og jeg liker suspensen i den. John Lutz er tro mot sjangeren og overdriver ikke med dilldall, og det liker jeg.

Hvis det blir tid til overs så skal jeg begynne på en ny bok og det blir da; #Loneliness (The Virus of the Modern Age) av Tony Jeton Selimi. Synes det virker som et interessant tema. At mange er ensomme på grunn av overdrevet bruk av teknologi. Heldigvis har jeg ikke det problemet. Jeg bruker ikke Internett voldsomt mye og mobiltelefonen rører jeg kun når jeg må for jeg kan ikke fordra mobiltelefoner. Det er den verste oppfinnelsen, synes jeg. Så det er andre grunner til at jeg er ensom og det er fordi jeg er hjemmeværende. Jeg har et elsk/hat forhold til ensomhet. Jeg liker meg best alene og føler meg mer alene når jeg er sammen med andre enn når jeg er alene, men det kan bli vel mye stillhet. Men heldigvis har man musikk, så da overlever jeg. 😊 Så er nysgjerrig på denne boka, for det er mange måter å være ensom på. Synes bare det er et spennende tema.

Jeg skal også lese videre i Good Morning, Midnight av Lily Brooks-Dalton. En ny samlesing med en annen bokblogger som begynte forrige fredag, og vi har samlest mange bøker allerede. Så flere bøker kommer jeg nok ikke til å begynne på i helga da det er mer enn nok av bøker å holde styr på.

I denne uka ble jeg ferdig med to motiver i fargelegging, så jeg higer visst etter kreativitet for tiden.





Er ikke helt fornøyd med bakken. Enten ser det barnslig ut ellers ser det ut som det står i brann istedet for at det er høstfarger, alt ettersom hvordan man ser på det. Fikk ikke til å blande det sammen på den måten jeg ville, men shit happens.


Beklager at bildene er litt uskarpe, men det er tatt med mobilkamera og det klarer ikke å fange opp detaljer så godt.

Begge motivene er fra denne fargeleggingsboka:


Den hemmelige hagen - Johanna Basford

Fra samme bok har jeg valgt ut dette motivet å jobbe med i neste uke:

En labyrint bestående av bittesmå blad. Det kommer til å ta meg en evighet, men det gjør ikke meg noe for jeg liker å være opptatt med noe. Er bare spent på hvor lang tid det kommer til å ta ... 😀

God helg.

Ukas låt: Goodbye - The Humans (Min favoritt i årets Eurovision Song Contest. Go Romania. 😀)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar