9. januar 2017

Det er mandag og tid for forrige ukes oppsummering ...


 Bøker jeg leste i forrige uke:

Ghost Stories My MotherTold Me - Lecy McKenzie Pritchett

Antall leste sider i forrige uke:

241 sider

Bøker som ble anmeldt i forrige uke:

Ingen.


Bøker som leses nå:

Djevelen i den hvite byen - Erik Larson
*  How to be Both - Ali Smith
* Necronomicon (The Best Weird Tales of H.P. Lovecraft) - H.P. Lovecraft
* 11.22.63 - Stephen King
*  The Dark Tower (4) Wizard and Glass - Stephen King

 Planlagte bøker denne uken:

Djevelen i den hvite byen - Erik Larson
*  How to be Both - Ali Smith
* Necronomicon (The Best Weird Tales of H.P. Lovecraft) - H.P. Lovecraft
* 11.22.63 - Stephen King
*  The Dark Tower (4) Wizard and Glass - Stephen King
*  Every Last One - Anna Quindlen

Natt til søndag ble jeg ferdig med Ghost Stories My MotherTold Me av Lecy McKenzie Pritchett og samme natt begynte jeg så vidt på How to be Both av Ali Smith som jeg skal selvfølgelig fortsette med.

Jeg skal også ta meg sammen og komme meg videre i Djevelen i den hvite byen av Erik Larson og 11.22.63 av Stephen King. Jeg har også kommet meg videre og skal komme meg enda videre The Dark Tower 4 (Wizard and Glass) av Stephen King og Necronomicon av H.P. Lovecraft.

Når jeg blir ferdig med en av disse bøkene skal jeg begynne på Every Last One av Anna Quindlen. Så går ikke tom for lesestoff denne uka heller.

I morgen eller senere i uka kommer innlegget: Oppturer og nedturer i bøkenes verden 2016. Jeg er ikke helt ferdig med det ennå, men det kommer til uka i hvert fall. Det tar bare lenger tid enn det jeg trodde.

4 kommentarer:

  1. Jeg gleder meg veldig til å lese om dine oppturer og nedturer i bøkenes verden, Ina. Det blir bra :) Håper uka bringer gode leseropplevelser.

    SvarSlett
    Svar
    1. Skal prøve å få til det innlegget til i morgen, hvis ikke blir det til helga. Man ror at slike innlegg går så fort, men det gjør det ikke, hehe:)
      Takk for det og i lige måde:)

      Slett
    2. Ja, det tar alltid mer tid enn man tror :)

      Slett
    3. Det er oftest sånn med det meste:) Man tror at alt skal gå så raskt, men så blir det helt motsatt:)

      Slett