23. oktober 2011

Ben Affleck skal regissere Stephen Kings The Stand

The Stand er visstnok Stephen Kings store klassiker (som jeg dessverre ikke har lest ennå), og den skal vel være den store favoritten blandt fansen hans. Det hevdes at Ben Affleck skal regissere filmen basert på boka. Jeg har mine bange anelser for jeg er ingen Affleck fan, og jeg håper inderlig ikke at han skal bidra foran kameraet også. Hva syns dere? Vil Ben Affleck gjøre en god regissør jobb eller vil alt gå til en viss plass?

Les mer om saken her.

 

4 kommentarer:

  1. Jeg er meget, meget skeptisk. Håper ikke han skal opptre foran kamera også.

    SvarSlett
  2. Hei :)
    Jeg ser du er begeistret for Stephen King sine bøker du også. Jeg er litt usikker på hvor mange av bøkene hans jeg har lest, men det har blitt svært mange siden jeg dro med meg den første hjem fra biblioteket i en alder av ca 9 år, jeg synes fortsatt mange av bøkene er så utrolig bra :)

    Jeg har The Stand boka hjemme her, men jeg har ikke lest den enda, dessverre. Jeg så filmen fra 1984 i sommer og må si det virket som en veldig fin historie, så jeg gleder meg litt til å ta fatt på boken. Jeg var ikke klar over at det skulle gjøres en nyinnspilling, men jeg må vel ærlig innrømme at av alle mennesker jeg kunne tenkt meg skulle regissert den, var vel ikke Ben Affleck sitt navn en gang på lista. Men jeg har i utgangspunktet ikke veldig sansen for Mr. Affleck og jeg synes vel at selv om BØKENE til Stephen King er gode, er sjelden filmene veldig gode, så kanskje minus og minus blir pluss?? Jeg skal i hvertfall følge med, dette er jeg nysgjerrig på :)

    SvarSlett
  3. rufsetufsa16:22

    Enig :) For å være helt ærlig så kan jeg ikke fordra den fyren ;)

    SvarSlett
  4. rufsetufsa00:53

    Hei Evy! Ja, jeg er kjempebegeistret over bøkene til SK. Det er noe magisk med hans bøker, i alle fall de fleste. Jeg har hverken lest eller sett filmen The Stand, men har veldig lyst til å lese den boka for jeg har hørt mye skryt om den. Det er visst en stor klassiker. Og jeg er som deg, jeg har heller ikke sansen for Ben Affleck. Jeg vet bare ikke hvorfor, men man kan jo ikke like alle heller... :) Har ikke sett originalfilmen The stand ennå, men har tenkt å lese boka en eller annen gang først. Kanskje jeg rekker det før nyinnspillingen er ferdig? Og ja, ikke alle filmer som er basert på SK bøker er like gode, men likte The Shining og Misery svært godt :)

    SvarSlett