| Selv om vi alle er enige om at følelser som sorg, redsel, skam og skyld er allmennmenneskelige og uunngåelige fenomener i livet, betyr ikke det at det er lett for oss å akseptere dem. Vi ønsker å være lykkelige, og med det mener vi som regel å være fri for alt som heter negative følelser. |
Viser innlegg med etiketten Gyldendal Akademisk. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten Gyldendal Akademisk. Vis alle innlegg
13. juni 2012
Å leve et liv, ikke vinne en krig av Anna Kåver - selvutviklingsbøker er ikke helt bortkastet likevel.
Etiketter:
Anna Kåver,
Gyldendal Akademisk,
omtale,
psykologi,
selvutvikling
Abonner på:
Innlegg (Atom)