1. juli 2013

Har nå fjernet ordgodkjennelse ved kommentar og moderniseringssytemet på denne bloggen

Fordi jeg fant ut at det ville bli for tungvint. Jeg vet selv hvor mye jeg hater å legge igjen kommentarer på andre blogger som har dette systemet. Får jeg fremtidige spamkommentarer så får jeg bare leve med det og slette dem manuelt istedet, for å gjøre det lettere for dere å legge igjen noen ord uten å gå en hel omvei før kommentaren publiseres. Jeg får operere bort spamkommentarer i det skjulte i stedet om det skulle dukke opp noen:) Så beklager at det ble litt frem og tilbake nå, men jeg er en liten "Vingle Petter" :)

Hilsen Rufsetufsa

4 kommentarer:

  1. Jeg hadde samme problem som deg for en tid tilbake og måtte også sette på ordgodkjennelse og forhåndgodkjennelse av kommentarer og etter en måneds tid forsvant problemet på min blogg og nå har jeg ordgodkjennelse på innlegg over 14 dager og etter over en måned har jeg kun hatt en spamkommentar. Håper det ordner seg!:)

    SvarSlett
  2. Takk. Ja, jeg slettet ganske mange forrige fredag da jeg så det hadde hopet seg opp hundrevis av spamkommentarer over lengre tid. Foreløpig er jeg kvitt dem og håper de ikke kommmer tilbake så fort. For jeg vil jo også at bloggen skal være så brukervennlig som mulig:)

    SvarSlett
  3. Good luck.. Kjenner alt for godt til spam :( Den som oppfant de.. Liker ikke jeg hehe

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det må alltid være noen duster som ødelegger for andre hele tiden :)

      Slett