1. oktober 2012

Månedens Bokanbefaling (September)

Nok en måned er over og høsten er her for fullt! Jippi! Jeg elsker uvær. Regn, vind, torden og alt det der. Og for ikke å snakke om mørke kvelder. Det er en herlig årstid og håper den varer lenge. I en slik årstid er det ekstra herlig å være inne og kose seg med en god bok!

Bøkene jeg rakk å lese i september:

Vinterstengt - Jørn Lier Horst
Kunsten å være kvinne - Caitlin Moran
Allhallow's Eve - Richard Laymon

September var dessverre ingen stor lesemåned for meg. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg ble utsatt for en liten lesetørke og uansett hvilken bok jeg leste i, så gikk det litt småtregt. Men nå ser det ut til å løsne seg så jeg håper at oktober kommer til å bli en bedre lesemåned. Det er jeg helt sikker på at den blir også fordi jeg har planlagt å lese mange bøker i oktober i forhold til Halloween. Så jeg gleder meg! Det er på tide med litt ren og skjær skrekk. Det passer fint nå i høsttiden.

Av bøkene jeg likte best i september var Allhallow's Eve. Hvorfor har jeg ikke tenkt å skrive siden så mye om siden jeg nettopp har skrevet en omtale om det. Orker ikke å gjenta meg selv så mye. Ikke annet enn at boka var veldig oppslukende. Mer om boka kan du lese her.


 Allhallow's Eve - Richard Laymon

Bakpå: 

’IF YOU’VE MISSED LAYMON, YOU’VE MISSED A TREAT’ STEPHEN KING

Nothing unusual ever happens in Ashburg until a local family are horribly mutilated and left to die in their own home. Since that night, the old Sherwood house has stood dark and abandoned – a constant reminder of the horrific killings.

But when mysterious invitations begin to arrive, announcing a party to be held there, nobody thinks it’s a joke. After all, on Allhallow’s Eve everyone wants to party in a house of death…

‘No one writes like Laymon and you’re going to have a good time with anything he writes’ Dean Koontz

‘A gut-crunching writer’ Time Out









Med det vil jeg ønske dere en fin oktober!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar